Ma 2021 augusztus 02. Lehel napja van. Holnap Hermina napja lesz.
Merkel propagandistái Soros-ügyben támadnak

Merkel propagandistái Soros-ügyben támadnak

Flag

Szöveg méret

5
Átlag: 5 (1 szavazat)
Hoppá!

]]>Deutschlandfunk]]> nevű német kormányszócső, rádiós propagandaadó Harc a külföldi ’propagandisták’ ellen címmel támadja Magyarországot azért, mert a 888.hu cikkében megnevezett néhány, nagyobb nyugati hírügynökségnek dolgozó budapesti tudósítót, akiket a portál George Soros (bocsánat, Soros „György”) propagandistáinak nevezett.

A német közszolgálati hazugságszenny 27 éve ömlik hazánkra. Mocskolva, sározva mindent, ami jobboldali, és simogatva magasztalva mindent, ami annak ellenkezője. Úgy, hogy eközben a magyar közszolgálati adók Németországról soha, egyetlen alkalommal sem terjesztettek szándékos hazugságot, de még rosszindulattal sem tudósítottak róla, sőt – sajnos – még csak azt sem mutatták be különösebben, amikor és ahogyan német közszolgálati társaik hazudnak rólunk.

Aki a legutóbbira szeretne példát látni, íme a legnézettebb német közszolgálati tévé, a Das Erste szombati Európa magazinja, amely ezzel a címmel merészelt Felcsútról, a helyszínről hazudni: ]]>„Magyarország: az Orbán-kormány blokkolja az EU-vizsgáló(ka)t”.]]>

Aminek a fordítottja igaz: senki nem blokkolta az uniós propagandistákat, akik ott meneteltek Felcsúton a kisvasút pályája mellett. De ez még semmi ahhoz a már-már elfeledett tényhez képest, hogy ezen német kormányszócső azt a holland Runa Hellingát szólaltatta meg, aki a magyarországi külföldi tudósítók, a HIPA elnöke. Emlékeznek arra, kedves olvasók, hogy ki is ez a budapesti „tudósítónő”? Aki Trouw („Bizalom”) nevű lapjában sok-sok évvel ezelőtt, 1999-ben, azt merészelte hazudni, hogy Vásárhelyi Mária szociológust az akkori Napi Magyarország főszerkesztője azzal fenyegette meg egy cikkében: lámpaernyőt csinálnak a bőréből?

A Deutschlandfunk megszólaltatta – csak hogy rögzítsük az utókornak – Urbán Ágnest is, aki a budapesti Corvinus Egyetemen a médiakutatási intézet docense. Az csak természetes, hogy hellingásan szólalt meg, erősítve a Deutschlandfunk üzenetét.

A riport leírt változatának van egy alfejezetcíme, amely így hangzik: „Alig van már független médium Magyarországon”. Ami különösen érdekes egy olyan ország kapcsán, amelyben azt látjuk, hogy a szupermarketek újságpolcain hetilapunk mellett a Figyelő az egyetlen kormánypárti hetilap, ugyanakkor hellingás hetilapból van vagy nyolc.

A szöveg végén ismét megszólal Runa Hellinga, aki azért panaszkodik, hogy a miniszterelnököt, minisztereket, „kormányoldali embereket” hiába kérik nyilatkozatra, azok bizony nem hajlandók nyilatkozatadásra.

Amihez annyit feltétlenül hozzá kell tennünk, hogy nincs az a felkérés, amire igent mondanának a HIPA tagjai, ha hetilapunk akár egyetlen egy, hangsúlyozzuk, egyetlen egy alkalommal felkérné valamelyiküket egy interjúra – amely nekünk kitűnő alkalmat adna arra, hogy beleverjük orrukat a több mint negyedszázad alatt általuk felhalmozott, Mount Everest magasságú hazugságszennyhegy oldalába.

Lovas István - ]]>www.demokrata.hu]]>

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Titkok és talányok (12) Gazdaság (659) Tereb (138) Mozi világ (440) Egészség (50) Emberi kapcsolatok (36) Nagyvilág (1456) Autómánia (61) Életmód (1) Politika (1578) Belföld (6) Rejtőzködő magyarország (168) Irodalmi kávéház (505) Alámerült atlantiszom (142) Gasztronómia (539) Flag gondolja (33) Mozaik (83) Szépségápolás (15) Vetítő (30) Kultúra (6) Történelem (14) Heti lámpás (255) Tv fotel (65) Sport (729) Jobbegyenes (2084) Mondom a magamét (5467)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>