Ma 2020 augusztus 10. Lőrinc napja van. Holnap Zsuzsanna, Tiborc napja lesz.
lovas017.jpg

Lovas István: Elhallgatott hírek 21.

Flag

Szöveg méret

Még nincs értékelve

Elhallgatott hírek” néven sorozatot indítottam azért, hogy a hazai média hallgatását vagy várható hallgatását egyes témákban áttörjem. Általában két napot várok arra, hogy egy hír megjelenjen médiánkban, ami messze több annál, mint ami indokolt lenne a közléshez.

/A csatolt első képen Andrew Lack, az amerikai globális propagandaadók új vezetője, a harmadikon Margarita Simonyan, az RT főszerkesztője látható/

Az új amerikai propagandafőnök az RT (Russia Today) globális orosz tévéállomást terroristának nevezte

Január 23-án Andrew Lack, az USA vezető lapjának, a New York Times-nak adott interjújában az amerikai a Broadcasting Board of Governors (a külföldre sugárzó amerikai adók igazgatótanácsa) elnöke a globális RT-t olyan „veszélyt” jelentőnek minősítette, mint az Iszlám Állam és a nigériai Boko Haram. Szó szerint ezt mondta: „Számos kihívással nézünk szembe, mint a Russia Tuday, amely nézetét erőlteti ránk; az Iszlám Állam a Közel-Keleten, és az olyan csoportok, mint a Boko Haram. De szilárdan hiszem, hogy szervezetünknek megvan a szerepe, hogy szembenézzünk e kihívásokkal.

/Saját megjegyzés: az amerikai terrorállam médiafőnöke – nyilván a szólásszabadság és a demokrácia egyéb értékei jegyében - megfenyegette az RT-t, hogy valamilyen módon elérhetetlenné igyekeznek tenni műsorát az EÁ-ban. Jóslat: nem fog sikerülni./

Margarita Simonyan, az RT főszerkesztője kijelentette: „Rendkívüli mértékben fel vagyunk háborodva, hogy a BBG új elnöke az RT-t együtt emlegeti a világ első számú terrorista hadseregével. Ez nemzetközi botrány és magyarázatot követelünk.” Hozzátette: A BBG feje túltesz Göbbels egykori nemzeti szocialista propaganda miniszteren.

Az RT az amerikai külügyminisztériumtól és a moszkvai amerikai nagykövetségtől is magyarázatot követel.

Az említett NYT cikk említi az RT vészt jósló térhódítását a hírpiacon. Kiemeli az adó „komoly jelenlétét az amerikai piacon és azt, hogy Oroszország „milliókat öntött” amerikai irodájába és a Sputnik hírügynökségbe.

A ]]>Politics.co.uk]]> főszerkesztője, Ian Dunt kijelentette az RT-nek: „rettegnek Londonban és Washingtonban az új adóktól, az új információktól, amelyek kihívást jelentenek az elmúlt fél évszázadban az ő általuk irányított narratívákkal szemben.”
John Kerry amerikai külügyminiszter már a múltban megtámadta az RT-t, amire Lavrov orosz külügyminiszter reagált akkor azzal, hogy „a Nyugat egy idő óta meg volt győződve arról, hogy a tömegmédiában teljes monopóliumot élvez. A Russia Today hatalmas nézettségre tett szert az USA-ban, Nyugat-Európában, Latin-Amerikában és az arab világban is”.

E közben amerikai tévés szakemberek már többször jelölték díjakra RT-tudósításokat, mint például azt a sorozatát, amely 2014-ben a guantánamói rabok éhségsztrájkjáról mutatott be.

forrás: Lovas István facebook

Tisztelt olvasók! Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Flag Polgári Magazin facebook oldalát, a következő címen: ]]>https://www.facebook.com/flagmagazin]]>
- Minden "lájk számít, segíti a magazin működését!

Köszönettel és barátsággal!

www.flagmagazin.hu

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Gasztronómia (539) Sport (729) Gazdaság (652) Heti lámpás (243) Emberi kapcsolatok (36) Tv fotel (65) Politika (1571) Rejtőzködő magyarország (171) Titkok és talányok (12) Flag gondolja (33) Tereb (140) Történelem (14) Életmód (1) Egészség (50) Nagyvilág (1451) Belföld (5) Jobbegyenes (1816) Vetítő (37) Irodalmi kávéház (489) Mondom a magamét (4713) Kultúra (6) Mozaik (83) Autómánia (61) Szépségápolás (15) Mozi világ (440) Alámerült atlantiszom (142)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>