Ma 2020 április 04. Izidor napja van. Holnap Vince napja lesz.
lovas017.jpg

Lovas István: Elhallgatott hírek 17.

Flag

Szöveg méret

Még nincs értékelve

Elhallgatott hírek” néven sorozatot indítottam azért, hogy a hazai média hallgatását vagy várható hallgatását egyes témákban áttörjem. Általában két napot várok arra, hogy egy hír megjelenjen médiánkban, ami messze több annál, mint ami indokolt lenne a közléshez.

- Jacenyuk történelemhamisító, szuperkínos kijelentése után Merkel a feje búbjáig zavarban – a német sajtó cinkosul hallgat.

- Az osztrák sajtó egy része is elhallgatja, hogy népi kezdeményezést írtak ki Ausztria kilépéséről az EU-ból.

- 1000 korbácsütés egy szaúd-arábiai bloggernek, mert megsértette az iszlámot.

- Rabbi: aki nem tiltakozik a vád ellen, hogy Alan Dershowitz - Izrael legelvakultabb védelmezője az USÁ-ban – fiatalkorú lányt erőszakolt, Izraelt támadja és antiszemita.

- Ráadás: miként manipulál ismét Orbán Viktorral kapcsolatban a francia sajtó?

* * *

1.

Jacenyuk kínos kijelentése után Merkel a feje búbjáig zavarban – a német sajtó hallgat
A Russia Today (]]>RT.com]]>) globális tévéállomás – amelynek 2 milliárd nézője van a Youtube-on, ami világrekord – január 10-én jelentette, hogy a Berlinbe látogató Arszenyij Jacenyuk ukrán miniszterelnök sajtókonferenciáján azt a megdöbbentő kijelentést tette, hogy a Szovjetunió támadta meg Németországot a II. világháborúban.

És nem megfordítva, ami tény: Németország volt a támadó.
Angela Merkel csukaként hallgat. Mint a német sajtó is. Beleértve a külföldi hírek hazai fő forrását, a valójában a balliberális oldalnak dolgozó MTI-t, melynek berlini tudósítója is van.
Az orosz kormány hivatalos magyarázatot kér.
(Megjegyzés: képzeljük el, mi lenne, ha például egy magyar jobboldali politikus mondaná ugyanezt?)

2.

Január 8-án népi kezdeményezés indult Ausztriában azzal a céllal, hogy az ország lépjen ki az Európai Unióból. Erről csak az osztrák vidéki sajtó ír. A bécsi hallgat. Csakúgy mint a mi sajtónk. A kezdeményezést máris 10 000 ember írta alá. A kezdeményezés fő oka a szabadság hiánya az EU-ban, a gazdasági fejlődés negatív irányú fordulata és az osztrák semlegesség elvesztése.
(A hírért köszönet Dr. Eva Maria Barkinak, emberjogi aktivistának és bécsi ügyvédnek.)
Az MTI – melynek bécsi tudósítója is van – szintén nem adott hírt a kezdeményezésről.

3.
Szaúd-Arábiában 1000 korbácsütésre ítéltek egy bloggert, mert sértegette az iszlámot egy online fórumon. E mellett tíz év börtönbüntetést és 200 000 dollár értékű pénzbüntetést is kapott. Az első 50 korbácsütést már megkapta, miután megbilincselve, egy mecset elé vezették, jelentette január 9-én a francia AFP hírügynökség.
(Szaúd-Arábia, az USA stratégiai partnere.)

4.

Igen kínos helyzetbe került Alan Dershowitz, a világszerte ismert ügyvéd - főként azóta, amióta a gyilkossággal vádolt fekete O.J. Simpson egyik jogi tanácsadója volt. A Harvard Egyetem 76 éves professzorát egy floridai bíróság azzal vádolja, hogy egy 15 éves lányt szexrabszolgaként használt. Dershowitz az USA-ban Izrael legelfogultabb védőjének számít. Elérte azt is, hogy Norman Finkelstein egyetemi tanári állását megszüntessék Holokausztipar címen (magyarul is) megjelent könyvéért.
Az ismert amerikai rabbi, Shmuley Boteach, minden amerikai zsidót felszólított, hogy álljon ki a kiskorú megerőszakolásával vádolt Dershowitz mellett, mert ő az, aki „éveken át a legékesszólóbban védte Izraelt” és „a vád Izrael ellen irányul”, és az antiszemita, írja a New York Observer.

Ráadás:

A francia sajtó – amelynek a némethez hasonlóan kötelező hazudnia és ferdítenie Magyarországról – és, így a France24 globális tévéadó is, felháborítónak tartja, amiért Orbán Viktor miniszterelnököt is meghívták a „Charlie Hebdo” áldozatai vasárnapi, párizsi emlékmenetére.

Azt állítják, hogy a meghívott algériai, egyiptomi, orosz, török és gaboni vezető politikus mellett Orbán Viktor olyan országot vezet, ahol súlyos bajok vannak a sajtószabadsággal és a Press Freedom Index-en (Sajtószabadság Index) a feltüntetett országok közül a 64-ik a rangsorban.

(Megjegyzés: mint tegnap látható volt, Hollande francia elnök mellett - egy fekete politikus közbeiktatásával tőle közvetlenül balra - ott menetelt Netenjahu izraeli miniszterelnök. Aki megnézi az említett sajtószabadság indexet, azt látja, Izrael azon 96-ik. A France24 azonban az ő jelenlétét nem kifogásolta. Ha valaki tiltakozni akar a tévé manipulatív listája miatt és a tévéállomás honlapján a kapcsolat ikonra klikkel, ez jelenik meg: „404 – le page ou le fichier n’est pas disponible! Retourner sur ]]>FRANCE24.com]]>”, azaz a keresett oldal nem található és térjen vissza a fő oldalra. Arról most ne is tegyünk említést, hogy globális összevetésben a mi "nem szabad" sajtónkban támadható a legdurvább hangon bárki.)

forrás: Lovas István facebook

Tisztelt olvasók! Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Flag Polgári Magazin facebook oldalát, a következő címen: ]]>https://www.facebook.com/flagmagazin]]>
- Minden "lájk számít, segíti a magazin működését!

Köszönettel és barátsággal!

www.flagmagazin.hu

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Kultúra (5) Emberi kapcsolatok (36) Politika (1571) Mozaik (83) Történelem (14) Autómánia (61) Alámerült atlantiszom (142) Irodalmi kávéház (485) Tv fotel (65) Belföld (5) Sport (729) Vetítő (37) Rejtőzködő magyarország (171) Mozi világ (440) Életmód (1) Flag gondolja (33) Gasztronómia (539) Gazdaság (646) Szépségápolás (15) Egészség (50) Titkok és talányok (12) Jobbegyenes (1726) Nagyvilág (1449) Tereb (139) Mondom a magamét (4421) Heti lámpás (239)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>