Ma 2020 október 20. Vendel napja van. Holnap Orsolya napja lesz.
bf1edcf60cabd200ec9c26fac5d3d39d.jpg

Jobbikos szomszédok...

Flag

Szöveg méret

Még nincs értékelve

Kik az új tanácsadók a Jobbikban? Melyik cég tervezte ezt a gagyi marketing stratégiát? Mit kotyvasztanak a mozgalom „politikai-boszorkány -konyhájában” mostanság? És egyáltalán: mi akar lenni ez a legújabb ócska óriásplakát?

Mert hogy radikális változás történt, hogy valami elcseszett, amatőr módon megkomponált szappanopera-szerű-imázst  alakítottak ki, az már bizton állítható. Mondhatjuk: radikálisan megváltozott a Jobbik arculata, ami már csöppet sem mutat radikális képet.

Sajna, de nem hívnak már ők, lobogó Árpádsávos zászlók alatt, a magyar föld megvédése okán a harca; Trianon felülvizsgálata is tabu lett már; de még csak a szavazatszerzésben oly sikeres cigánybűnözés visszaszorításáról sem olvashatunk semmit a Jobbik legújabb óriásplakátján.
 
Bizonyára sokan tették fel az idei év első hetében ezeket a kérdéseket, vagy kiáltottak fel imigyen: „Micsoda mesterkélt, ócska munka ez kérem!” Nemcsak elemzők, hanem szimpatizánsok és maguk a Jobbikos szavazók is.
 
Már az októberi „Benettonos” ]]>film- és reklámkampány]]> is sok kérdőjelet vetett fel a nemzeti radikális tábor berkeiben. Sokan kiakadtak annak liberális hangulatán, sótlan tartalmán. Hogy a balos trollok szétröhögték magukat – az egy dolog. De valójában a radikális oldalon is kiborult a bili. (Mi is ]]>elemeztük]]> akkoriban ezt a kampányt, illetve az irányváltást.)
 
De az, amit a Jobbik most produkált – minden eddiginél nagyobb döbbenetet váltott ki. Mert íme, itt van az új, januári óriásplakát!
 
Dúra Dóra ugyan ]]>megmagyarázta]]>, hogy most „a felsőbb korosztály és a családosok vannak célkeresztben”, illetve, hogy az ifjúság mellett „a családokat is kiemelt csoportnak tekintik”. Sőt, sokan jelezték a pártnak, hogy ők bizony sértve érezték magukat novemberben, amikor a Jobbik csak a fiatalokra fókuszált, így most megpróbálják a fő mondanivalójukat (mi is az?) eljuttatni az összes korosztályhoz. De akkor is! Ez a plakát úgy ócska, ahogy van:
Vona Gábor néhány nappal, az ezer plakát kihelyezése előtt már ]]>kiposztolta]]> a Facebook-oldalára a képet. Bár ne tette volna! A kép alatti megjegyzések ugyanis igencsak kétes szimpátiát mutatnak. A hozzászólások majd fele negatív, vagy éppen alázó. És nem az ellentáborból érkezik a lesújtó vélemény, hanem maguk a jobbikosok szapulják az óriásplakátot.
A legtöbben túlzottan „beállított képnek” tartják. Nem természetes, ahogy mosolyognak, hanem meglehetősen művi. A legviccesebb hozzászóló megjegyzi azt is, hogy a kép jobboldalán bort töltő családapa nagyon hasonlít Rogán Antalra. Mások pedig észrevételezik és röhögnek azon az amatőr hibán, hogy a „Rogán-imitátor” úgy próbál bort tölteni az asszonynak, hogy a palack fel sincs bontva. (Ami megint csak az eltervezett, de elfuserált beállításra példa.) De hosszú vitát folytatnak jobbikos szavazók azon is, hogy vajon az asztalon lévő sült csirke netalán pulyka -e. Mert nem mindegy!
 
]]>]]>
 
Az egyik legtalálóbb hozzászóló szerint az egész olyan, „mintha egy béna szappanopera reklámját látnám. Mint valami után gyártott "Barátok közt" vagy nem is tudom. a Szomszédok című klasszikus magyar szappanopera elevenednék meg a képen.” És valljuk meg, ebben tényleg van valami. Lehet, hogy a Jobbik, az akkori sorozat stábjából alkalmazott néhány szakembert?
 
Sokan kritizálják, mások dicsérik a keresztet a falon. Tisztességes, három generációs, három gyermekes keresztény család ez. A Jobbik által megcélzott választói közönség. Ami azért okoz sokak fejében zavart, mert mostanában inkább az iszlám felé hajlott a Jobbik. Maga Vona jelentette ki, hogy globalizmus negatív hatásaival szemben az iszlám az egyetlen megoldás. Ami önmagában nagy megdöbbenést okozott, illetve összeesküvés-elméletek gyártására adott okot a jobboldali körökben. (Lásd. iráni pénzek a Jobbikban!) És aminek groteszk voltával már mi is ]]>foglalkoztunk]]>.
 
Mindenesetre nagy talány, hogy egy párt, melynek logójában a kettős kereszt áll és az óriás plakátján is megjelenik a kereszt, mi a fenét akar az illegális bevándorlással sújtott Európában az idióta iszlámimádatával kezdeni? Talán kicsit oda kellene figyelni a Tutiblog kedvenc közszereplőjére, Ferenc pápára, hogy mit is ]]>mond]]> a kapitalizmusról és a fogyasztói társadalomról – és akkor nem kellene kelet felé tekintgetni!
 
Mindenesetre mi azzal a tényszerű és objektív megállapítással értünk egyet, amely így szól: „Az a bajom, hogy én nem ezt látom, amikor a Jobbikra gondolok”. De abban is nagy igazság rejlik, miszerint: „Ez a plakát (is) azt mutatja:a Jobbiknak már semmi köze a radikalizmushoz :(…”

]]>www.tutiblog.com]]>

Tisztelt olvasók! Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Flag Polgári Magazin facebook oldalát, a következő címen: ]]>https://www.facebook.com/flagmagazin]]>
- Minden "lájk számít, segíti a magazin működését!

Köszönettel és barátsággal!

www.flagmagazin.hu

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Mindig naprakészen legfrissebb híreinkből!

Egészség (50) Emberi kapcsolatok (36) Vetítő (37) Jobbegyenes (1870) Mondom a magamét (4864) Sport (729) Mozi világ (440) Gasztronómia (539) Történelem (14) Gazdaság (652) Irodalmi kávéház (491) Belföld (5) Szépségápolás (15) Tereb (140) Nagyvilág (1452) Alámerült atlantiszom (142) Mozaik (83) Politika (1571) Autómánia (61) Életmód (1) Heti lámpás (244) Kultúra (6) Rejtőzködő magyarország (171) Flag gondolja (33) Titkok és talányok (12) Tv fotel (65)
]]>eff]]>
]]>free speech]]>
]]>mti]]>