
Az RTL Klub szabályosan nekitámadt Szijjártó Péternek
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://www.flagmagazin.hu)

         

 

    Az RTL Klub szabályosan nekitámadt Szijjártó Péternek  

  2019 április 01.  Flag           

Szöveg méret

  
Mentés     

  
  
  

0 

5

Átlag: 5 (1 szavazat)

Mérték   

1. oldal (összes: 3)



Az RTL Klub szabályosan nekitámadt Szijjártó Péternek
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://www.flagmagazin.hu)

    Ehhez kell a vastag b?r!

Itt van ez a fantasztikus RTL Klubos, vadiúj híranyag, amelyben Szijjártó Péter kijelentéseit támadják. Í

Itt lehet megnézni.

Természetesen elvárható egy Bertelsmann féle, Soros által kézivezérelt Tv-t?l, hogy hazudnak.
Ezen a fotón az RTL konzorcium feje, Bertelsmann látható, és természetesen Gyuribácsi. ?k így együtt. De ez az
RTL Klub volt az, aki a 2018-as választásokon Soros Györgyöt megszólaltatta a Fidesz-KDNP kormánnyal
kapcsolatban, pontosabban megjött a parancs, hogy Soros monológját le kell adni.
Nos, ez a tv merészel kormányzati, állami propagandáról beszélni Szijjártó Magyar Rádiós interjúja kapcsán,
melyben Szijjártó elmondta, hogy világszerte m?ködnek liberális álhírgyárak, és itt utalt a Trump elleni vádakra,
amelyek most megd?ltek (Trump nem játszott közre az oroszokkal az USA választásokon).Tehát ez a propaganda
adó, az RTL Klub megszólaltatta Szijjártó kapcsán a liberális MÉRTÉK m?helyt?l Urbán Ágnest, aki felmondta a
liberális tananyagot, hogy propaganda, és álhírgyártás a kormányközeli médiáknál van.Bizonyára Urbán Ágnes
a 444-re gondolt, ami a minap el?re legyártotta Novák Katalin felszólalása el?tt a felszólalásáról szóló cikket! Vagy
arra a HVG.hu-ra gondolt Urbán Ágnes elvtársn?, amiben a Fidesz vereségér?l szólt egy id?közi választás
kapcsán, meg arról, hogy a Jobbik gy?zött. Csakhogy mindegyik induló független volt.Tehát azt a MÉRTÉK
m?helyt kérdezték, aki évek óta folytat Magyarország és az Orbán kormány ellen lejárató kampányokat külföldön.
Pl. Orbán Viktor kormánya ellen szólaltak meg rendszeresen a Reutersnek, a Freedom Housenak (ez egy Soros
által finanszírozott szervezet, NGO), a Die Zeitnek, az ABC NEWs-nak, a The Guardiannak, a Spiegelnek, és a
Tavares jelentés kapcsán is tettek nyilatkozatokat a külföldi sajtónak, persze hazánkat, és az Orbán  kormányt
lejáratva. De a Financial Timesnál is rendszeresen vendégek voltak MÉRTÉK-ék.
Na, szóval ezek beszélnek propagandáról, meg sajtószabadságról.
 
Urbán Ágnes kedves, ha hallgatott volna, bölcs maradt volna.
 
Na, puszi!
 

mindenszo.hu 

  
Tisztelt olvasók!
Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Flag Polgári Magazin Twitter oldalát a következ? címen:
https://twitter.com/syracuse73. illetve a Facebook oldalát pedig az alábbi címen:
https://www.facebook.com/flagmagazin
- Minden "lájk számít, segíti a magazin m?ködését!

Köszönettel és barátsággal!

www.flagmagazin.hu

  
     
    
   

2. oldal (összes: 3)

http://mindenszo.hu/az-rtl-klub-szabalyosan-nekitamadt-szijjarto-peternek-vicces-amikor-egy-propaganda-tv-beszel-propagandarol/
http://mindenszo.hu/ez-mar-konkret-buncselekmeny-a-444-ugy-irt-novak-katalin-beszederol-hogy-az-meg-el-sem-hangzott-dobbenetes-hazugsaggyar-a-444/
http://mindenszo.hu/tisztazzuk-puspokladanyban-nem-is-indult-fideszes-jelolt/
http://mindenszo.hu/tisztazzuk-puspokladanyban-nem-is-indult-fideszes-jelolt/
http://www.mindenszo.hu
https://twitter.com/syracuse73?fbclid=IwAR1gOFheZQtvHBC8StEh8ucDjKmbwW5Vhs5GIsLl4ybji6-Il82JvKDaRdA
https://www.facebook.com/flagmagazin
http://www.flagmagazin.hu


Az RTL Klub szabályosan nekitámadt Szijjártó Péternek
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://www.flagmagazin.hu)

          

   
  

Ajánló

   

  

3. oldal (összes: 3)

http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

	textsize_select: []
	form_build_id: form-Mv1EW97HvVCkwiBTkJfaHMFcZQ86gnUR_idyz9IjY7E
	form_id: textsize_form
	form_build_id: form-SQ8m-ImuwC-FLiTz3cu05MMWI_fXWUoKR-e0y-gcUQE
	form_id: fivestar_custom_widget


