
Lovas István: Micsoda? Hogy gy?zött az IGEN? 
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://www.flagmagazin.hu)

         

 

    Lovas István: Micsoda? Hogy gy?zött az IGEN?  

  2016 október 06.  Flag           

Szöveg méret

  
Mentés     

  
  
  

0 

5

Átlag: 5 (1 szavazat)

Mérték   

1. oldal (összes: 4)



Lovas István: Micsoda? Hogy gy?zött az IGEN? 
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://www.flagmagazin.hu)

    A brüsszeli kényszer? migránskvótáról tartott vasárnapi népszavazás eredményét a világsajtó több ezer cikkben
kommentálta, jelentett és hazudott róla.

Miután e hatalmas termést egyetlen ember elolvasni képtelen, semmiképpen nem tudományos, e termés
töredékének elolvasásán alapuló egyéni vélemény: annak lényegét, ami a referendumon történt, legegyszer?bben,
legtárgyilagosabban a globális orosz RT (Russia Today) tévéállomás angol nyelv? portálján október 3-án, hajnali 1
óra 42 perckor kiadott beszámolójának címe foglalta össze emígy: „A magyarok 98 %-a elutasítja az EU
menekültkvótákat, de az alacsony részvétel érvénytelenné tette a népszavazást”.

Amely címet is természetesen ennek az orosz adónak a KGB ljubljankai börtöne legmélyén lév? egyik tömlöcében
fogalmazták, miközben a hátra kötött kez? újságíróknak Putyin elnök személyesen üvöltve diktálta, mit írjanak
arról, ami Magyarországon vasárnap történt.

Arról már ne is essék szó, hogy amikor Putyin a címben szerepl? „alacsony” szót üvöltötte a cellába vitt,
kiéheztetett medvék szeme el?tt verg?d? zsurnalisztáknak, még ? is tudat alatt a nyugati médiának kedvezett,
ugyanis a népszavazáson a részvétel egyáltalában nem volt „alacsony”, ha a 3,3 millió szavazóra objektív
szemlencsével nézünk. F?ként egy olyan nyugati sajtó szemével, amely akár egy néhány száz f?s budapesti
kormányellenes tüntetésr?l is nyelvét szájából ütemes lihegéssel kilökve tudósít, ha a kormány jobboldali.

Az RT e Kreml által korbáccsal kikényszerített címe természetesen szembemenetelt mindazon gigaigazságokkal,
amelyeket a nyugati médiumok rohantak közölni a világgal.

Mint például a Financial Times nev? globális napilap, mely szerint kínos kudarcot vallott a magyar kormányf?. Vagy
a luxemburgi, közismerten magyarimádó Jean Asselborn külügyminiszter azon kijelentését idéz? Der Standard,
amely szerint a magyar nép európaibbnak bizonyult, mint a kormánya és hogy a többség passzív ellenállást
tanúsított. Azt már talán ne is említsük, hogyha ugyanezt a baromságot e lap egy svájci népszavazás kapcsán írná
le, stábját nyilván megkérnék, a legközelebbi alpesi teheneket váltsák le a legel?n, jobb híján az el?bbieket invitálva
a szerkeszt?ségbe.

A Népszava nev? lap tegnapi száma a referendumról egy teljes oldalon közölt külföldi lapszemléjének – annak
tartalmát tekintve – teljes joggal ezt a címet adta „Kínos bukta a népszavazás Orbánnak”.

A népszavazással pofont kapott Orbán Viktor, értékeli a helyzetet a szomszédjuk után szaglászni és ?ket
feljelenteni imádó Svájc vezet? lapja, a Neue Zürcher Zeitung.

A balliberálisnál is rosszabb, azaz neokon-balliberális német Die Zeit hetilap portálja pedig így kommentálta az
eseményt: „Amikor a populizmus leleplez?dik”. Ez is a 98 százalékban a NEM-ek által uralt népszavazásról szólt.

A brit Guardian pedig a magyar nácik által Dunába l?tt zsidók egyik leszármazottjának azon félelmével fejezte be
„Magyarország menekült referenduma nem érvényes, miután a szavazók távolmaradtak” (!) címmel megjelent
budapesti tudósítását, hogy a migránsellenes referendum e túlél?t arra a szörny? id?re emlékezteti.

Ami pedig a legszebb: nem egy lapot a 98 százalékos NEM aránya a kádári id?k szavazati eredményeire
emlékeztette. Akárcsak Eleni Kounalakis volt budapesti nagykövetet, aki a CNN-ben mondta szenvtelenül hideg
arccal az Iránból származó, de nem perzsa Christian Amanpournak, hogy még Titó Jugoszláviájában is csak 90
százalék körüli eredményeket hoztak a választások, hozzátéve – nyilván, hogy a mindenhol jelenlév? neokonoknak
is dobjon egy talpcsókot – mennyire emlékezteti Európa sötét id?ire az, ami Magyarországon történt.

A valóságnak ezt a brutális kifordítását nálunk valóban a régi, vérg?zös kommunista id?k legh?ségesebb
kiszolgálói, mint Várkonyi Tibor, gyakorolták, aki még Gyurcsány idején írta a gazember terrorista miniszterelnök
ellen tüntet?k számát lekicsinyelni próbálva, hogy de azért 9 millió otthonmaradt.

A mai nyugati véleményterror korszakára jellemz?, hogy erre a szintre süllyedt le az Európai Parlament külügyi
bizottságának német CDU-s elnöke,  az önkéntes neokon cselédmentalitású Elmar Brok is, aki a magyar
népszavazás kapcsán a német Focus heti magazin portáljának bizonygatta: Magyarországon 5,5 milliós többség
akarata a lényeg, vagyis a „hallgatag” többség azt akarja, hogy Brüsszel szabja meg, mennyi migráns érkezzen
Magyarországra.

Az pedig csak korunkat járatja le, hogy a Brok-szer? vélemények önmagából automatikus kiadására született

2. oldal (összes: 4)



Lovas István: Micsoda? Hogy gy?zött az IGEN? 
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://www.flagmagazin.hu)

Martin Schulz európai parlamenti elnök a „vegye komolyan az alacsony részvételt!” üvöltését anélkül hallatthatta a
magyar miniszterelnöknek, hogy a Guinness-rekordok könyvkiadója nem hajította fejére a nyertesnek járó bokrétás
díszkalapot a „felel?s politikusok legocsmányabb hazugságai” kategóriájában.

A vezet? osztrák lap, a Die Presse pedig azt írta, ilyen eredmény akkor is született volna, ha arra invitálják a
magyarokat, döntsenek, átkereszteljék-e Magyarország nevét.

Nos, itt tart a nyugati sajtószabadság.

Csakhogy azoknak, akiknek bátorságuk van a kett?s mércét minden megjelenése alkalmával úgy ádámcsutkán
rúgni, hogy az legjobb esetben is helyben múlik ki, azonnal felteszik a kérdést: nem kellene a magyar népnek
rögvest számon kérnie Gyurcsány Ferenctól, Bajnai Gordontól és posztumusz Horn Gyulától, amiért a vasárnapinál
messze, de messze nagyobb méret? hallgatag többség akarata ellenére el merték vállalni a választási eredmények
alapján a miniszterelnöki pozíciót?

Vajon követve a vezet? nyugati médiumok mostani logikáját, nem kellene holnap reggel kilépnünk az Európai
Unióból, hiszen a szocialista-SZDSZ rezsim idején az európai uniós csatlakozásról rendezett 2003-as
népszavazáson a részvétel csupán 45.6 %-os, az igenek aránya pedig csak 83,76 % volt? Nem beszélve arról,
hogy akkor a sajtóban oly hatalmas volt a diktatúra, hogy egyetlen, ismétlem, egyetlen médium nem volt, amely a
16,2 százalékban NEM szavazatot leadóknak a szócsöve lett volna.

És miután a Magyar Hírlapot senki nem kényszeríti, hogy a valóságnak a fordítottjáról hazudjon, arról is számot kell
adni, hogy a referendum utáni, azaz október 3-i média köz?rjöngést követ?en bekövetkezett másnapossági
kijózanodottságban már megjelentek a némileg józanabb hangok a nyugati f?sodratú médiában is.

A nagyon befolyásos amerikai Politico gigantikus újságírói stábbal dolgozó európai portálja ezzel a címmel
jelentette meg mérlegét már24 órás rálátással: „Küldetés teljesítve Orbán Viktornak”. Kiemelve, hogy
elhamarkodott a magyar ellenzék túlzottan nagy öröme azért, mert a vasárnapi kvóta népszavazáson „alacsony”
volt a részvétel. Mely kijelentésben már csak pontosan az a hiba maradt, amit az orosz medvék által rettegésben
tartott újságíróknak diktált a jobbkezében nyilván szögeskorbácsot tartó Putyin elnök.

Ja, és még egy.

Miután nagyon nem szeretném, hogy ne vádoljanak azon összeesküvés-elmélet terjesztésével, mely szerint a
nyugati sajtó 26 éve a hazai balliberális ellenzék helyzetértékelését veszi át egy az egyben, olyan h?séggel, mintha
annak pincsikutyája lenne, itt a „világhír?” Klubrádióban tegnap Kuncze Gábor volt belügyminiszter által feltett
kérdés, amelynek eredményét ma tudjuk meg: „Nyolcmillió állampolgár szavazhatott volna a népszavazáson, de
csak 3 millióan mentek el. Önök szerint is több a 3 millió, mint az 5 millió?”

Amire – jósoljunk mi is – a betelefonálók által leadott „nem” szavazatok aránya kádárista magasságokat fog elérni,
de az az esetükben olyan demokratikus…

(Lovas István, Magyar Hírlap, 2016-10-05)

www.lovasistvan.hu

  
Tisztelt olvasók!
Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Flag Polgári Magazin Twitter oldalát a következ? címen:
https://twitter.com/syracuse73. illetve a Facebook oldalát pedig az alábbi címen:
https://www.facebook.com/flagmagazin
- Minden "lájk számít, segíti a magazin m?ködését!

Köszönettel és barátsággal!

www.flagmagazin.hu

  
     

3. oldal (összes: 4)

http://magyarhirlap.hu/
http://www.lovasistvan.hu
https://twitter.com/syracuse73?fbclid=IwAR1gOFheZQtvHBC8StEh8ucDjKmbwW5Vhs5GIsLl4ybji6-Il82JvKDaRdA
https://www.facebook.com/flagmagazin
http://www.flagmagazin.hu


Lovas István: Micsoda? Hogy gy?zött az IGEN? 
Közzétette: www.flagmagazin.hu (https://www.flagmagazin.hu)

    
   

          

   
  

Ajánló

   

  

4. oldal (összes: 4)

http://www.magyarmenedek.com/products/16683/100_evvel_Trianon_utan_DVD_-_Drab...

	textsize_select: []
	form_build_id: form-6nzX3V_03pM9C0Bi41L36lW48TJhoehVf22FXMTvR-4
	form_id: textsize_form
	form_build_id: form-NKlwDRVLWNxkyTv9HUJHRC9WGQkFGXHSybVGdrbf7i0
	form_id: fivestar_custom_widget


